"טבע האדם" לצוותי הוראה וחינוך (1302 בגפ"ן)
מורות ומורים, מנהלות ומנהלים, יועצות ויועצים, רכזות ורכזים, כולם הם אנשי חינוך. אך, לפני כן הם בני אדם. עליהם להעביר תהליכים משמעותיים לקבוצות של ילדים ונוער. אך, מגיע גם להם, לנשות ואנשי החינוך, לקבל משהו משמעותי בעצמם. ילדים אוהבים שמסבירים להם בדרכים שונות, מסקרנות, חווייתיות. מסתבר שגם אנשי חינוך רוצים ללמוד דברים חדשים בגישות חווייתיות ושונות ממה שחוו עד כה, ליהנות ולהפיק מהתהליך, להרחיב את עולמם הפנימי בדרכים מסקרנות, לחוות משהו משמעותי, מהנה ותורם.
"טבע האדם" מבקשת לראות קודם כל את האדם הטמון בתוך אנשי ונשות החינוך ומשם להגיע לעבודתם המקצועית ולא להיפך.
"טבע האדם" הנה תוכנית יוצאת דופן להגשמה והשגת מטרות. התוכנית מאפשרת למשתתפים לחוות חוויה משמעותית ומהנה באמצעות גישה ייחודית ומקורית. בסדנאות נתמקד באדם עצמו ובקבוצה. באשת החינוך כאדם בראש ובראשונה. לסדנאות שיחוו המשתתפות והמשתתפים תהיה השפעה רבה מעבר לרמה המקצועית. לצד זאת, כמובן שתהיה למידה והשפעה חיובית ומשמעותית בפן המקצועי. מי שיחוו את המפגשים יזכו למפגש הן עם הרגש והן עם התודעה.
התגובות משבחות ויוצאות מהכלל.... "זו השתלמות שבאמת חיכיתי לה", "תשמע, זה ילך איתי הרבה מעבר לעבודה", "היכולת לשלב בין פעילות להבנה עמוקה היתה כאן מאוד חזקה", "זה משהו שצריך להכניס בכל המקומות שמכשירים ומלמדים אנשי חינוך", "זה באמת שונה ובאמת צריך לחוות כדי להבין"...

להלן חלק מהנושאים בהן נוגעות הסדנאות:
התבוננות על המסוגלות האישית והמקצועית מול התוצאות בפועל
כיצד מגיעים אל התת מודע של עצמי ושל האחרים
פתיחות חברתית ושיפור הקשר בחדר המורים וקולגות למקצוע
כיצד לייחד כל פרט בעבודה קבוצתית ולמקסם את יכולותיו
ביטוי עצמי, יצירתיות ומחשבה אחרת
דרכי התמודדות עם מקרים מהחיים המקצועיים והאישיים באופן יצירתי ושונה
העלאת הביטחון וההערכה העצמית, לא רק בפן המקצועי
טכניקות ושיפור יכולות הנהגה והנחייה של קבוצה (הכיתה כקבוצה)
יצירתיות, מנהיגות, מסוגלות אישית - איך הופכים את כל המילים הללו לתוצאה בשטח?
סילבוס "טבע האדם" לנשות ואנשי חינוך
נושא: פתיחה. כיצד נכיר טוב יותר מההתחלה?
במה ניגע: החשיבות והמשמעות שבהיכרות אחרת. כיצד נכיר את עצמנו טוב יותר? ואז את תלמידנו...
נושא: הרחבת תחום הידיעה האישי מתוך הלא מודע.
במה ניגע: האם בגילי יש דברים שאני באמת לא יודעת על עצמי והם משפיעים על חיי?
נושא: הבעיות והיתרונות שבדעות שונות.
במה ניגע: כיצד להבין ולהיות סובלניים לאחרים, לדעות שונות, להתנהגויות ואמונות אחרות? מה באמת מפעיל אותי אצל האחר?
נושא: שליטה עצמית ופריצת גבולות.
במה ניגע: מהו גבול השליטה שלי בעצמי? כיצד אמונה ותפיסה אישית מגבילה או מאפשרת לי ולסביבה שלי ל...?
נושא: תקשורת בין אישית.
במה ניגע: נבחן את דרך ההקשבה שלנו ונבחן את תוצאותיה באופן פיסי.
נושא: הפער בין הרצוי למצוי והדרך לגשר עליו.
במה ניגע: מודע ולא מודע. נבחן את מקורם של הרבה תסכולים ונלמד דרך להתמודד איתם.
נושא: מנהיגות.
במה ניגע: כיצד ליצור קשר אישי לנושא לימוד במקצועות שונים וחשיבות יצירת קשר שכזה.
נושא: שנאת חינם ואהבת חינם- כמה זה עולה לנו?
במה ניגע: במה אנו עוסקים רוב הזמן? במה אנו משקיעים? לשם מה? כיצד נעשה טוב?
נושא: איך רואים אותי ואיך אני רואה אותי. הפער שבין האמונה לתוצאה.
במה ניגע: מהם הגורמים שמניעים אותי להצלחה ומקסום יכולותיי? כיצד לנהל את השפעת הסביבה עלי? היכרות עצמית והערכה.
נושא: מפגש סיום או התחלה?
במה ניגע: סיום, סיכום, פרידה וציידה לדרך.